WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday, 25 February 2013

dairy 24 feb 13

Assalamualakum Sayang,

hanya berapa hari saje lg hari bahagia kite tahun lepas,tp sayang itu smua dlu smua sejarah..tetapi org yg melupakan sejarah pasti ia akan mengulangi kesilapan dlu lg kan ?

sebenarnya,.su rindu awk,..rindu sgt..dairy ni saje lah tmpt su luahkan rase hti selain pd Allah...
inilah dikatakan cabaran hidup,.su redha,.tp kadang kala su sedih...su manusia biase dan bukan malaikat...

cinta walaupun tak bole disentuh,tak bole di peluk tp ia wujud kan..sebab cinta itu lahir dri perasaan..mungkin aku sorang je rase cinta ni...mgkin bukan pada dia..mgkin dia mpermainkan perasaan dan hati..ayat ni je mampu aku ungkap untuk reda kan hati sedang terluka...wahai hati,..sudah-sudahlah tu..dia bukan milik kau...urmmmmm,...ubati hati sndiri lg -__-;

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com