WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday, 4 February 2013

dairy 03.02.2013

Assalamualaikum,

hari ni bagai hari2 yg lepas,tiada apa2 perubahan..bukan satu perubahan yg aku inginkan sbnarnya..ttp sesuatu yg hilang dulu ada mcam sedia kala

Ya Allah,
aku rindukan dia,.walaupun ia cuma kisah silam hidupku tetapi ia cukup bermakna,cukup indah..kenapa yea? susah benar aku nak lupakan...aku cuba lupakan,mcm2 kaedah aku gunakan..tp ? arghhh semuanya xde makna lagi..kenapa nak terhengeh2 pd yg tak sudi yg telah buang kita dri dairy hidupnya..telah buang kite dri terus berkongsi suka duka bersama dia...
btikam lidah ? bergadoh ? jauh sekali..sgt2 jauh tetapi berpisah, smpai aku bawa diri...ini semua hampir sthun tp aku ? tetap mcm ni,..Ya Allah,.kuasa cinta...betul kata org,soal hati tak boleh paksa...kalaulah dia tahu, betapa aku berusaha untuk terus berhubung dgn dia kan lebih indah..awak,su da cukup tabah dan sabar untuk ini semua...jangan kembali lagi kalau untuk kali kedua kalau cuma mahu sentuh hati ini dan meninggalkan lg...cukup sekali,

Awak,
Walaupun kita berbeza,Walaupun siapa pun awak,siapa pun saya,.hanya satu perlu awak tahu,hati ini hanya untuk awak dari mula perkenalan kita,..sy tak menyesal mengenali awak walaupun disakiti macam ni,tetapi sy tetap bersyukur sbb awak sudi membimbing sy, walau hanya sekerat jalan,..kalau itu sudah menjadi suratan dan takdir...teruskanlah dengan hidup awak..teruskanlah..sy tahu..enggang dan pipit tak pernah terbang sama tinggi...walaupun jauh disudut hati,sy mahu awak terus bersama sy,sy tahu..sy tahu yg awak pernah kata masa silam paling jauh..yea.. sy akui..memg benar,tp awk pernah terpikir tak? kita kembali bukan untuk masa silam,tetapi untuk masa depan kita...awk,su ingat lg..waktu awk kecewa dulu,waktu su da pergi jauh awk ade kate,awk taknak su kecewa,biar kecewa sekarang,kalau ada jodoh awak akan dtg dan lamar...su tahu..niat awak tak nak su kecewa...awak tak nak su terlalu mengharap...awak nak tahu tak,su lagi rela kecewa bersebab drpd kecewa tanpa sebab dan salah yg fasih,..smpai sekarang tau awk,su tak tahu ape salah su..awk dah lupa ke ?

waktu awk hilang dlu su macam mana ? tiap-tiap hari su post kat wall awk supaya awak tenag disana !
tapi,itu semua ape ?sampai berita awk meninggal smpai kat sy..awk tau tak sy sedih bagai nak gile...bagai nak gila !... smpai sy bercuti,smpai demam berminggu2..gimix ape awk bagi tu ?lepas seminggu bru sy dpt kekuatan..mak dan adek beradik byak bg nasihat dan bimbingan..

su kuatkan semangat ! hari-hari lepas solat ishak sy sedekah kan Yassin untuk awak semoga awak selamat,walaupun waktu itu naluri sy kuat mengatakan awk masih hidup,awk waktu itu sy rindu sgt pada awk,..walaupun jauh,tapi terasa dekat..sy selalu mimpikan awk..bila tersedar airmata je yg teman malam2 sy...airmata..berbulan mata ni bengkak,..lebam dan pucat..smpai kwan2 tanya sy sakit ke...ada bff yg dekat dierg melawat sy..dia minta sy kuat...awk tak tahu,waktu itu sy bagai nak tersebam ke bumi...sy tak kuat sebenarnya,..tp org sekeliling kata sy kuat...sy kuat sbb sy ingat pesanan awk..su tahu,..yg pm ngn sy,yg jadi mardy tu awk kan..konon tak tahu ckap melayu..awk,sy tahu awk mcm mne,

last2 su dpt tahu yg awak kene culik,..awak tahu tak betapa bersyukurnya sy waktu tu..Alhamdulillah..sy sy nak rapat ngn awak,sy tak nak awk tersisih,sy tahu awk dah kehilangan mama awk,.sy tahu awk anak yg baik..awk istimewa biar pun adek sy penah marah sbb bkawan dan mempercayai awak,kawan2 pun bising dierg ingat sy nak harta..kalau sy nak harta,takde makna sy nak write smua kisah ni..awak,sy rindukan awak..harta tak bawak kemati,bukan itu yg sy kejarkan..sejak kita mula kenal awak tahu kan sy kenal awak dri 0 dri zero...sy terima seadanya,..

than,awk pernah ajak sy kerja ngn daddy awk,..kat london tu,sy taknak..gile ape,sy bukan pandai mcm awak..lepastu awak kata lepas blja awk nak tolong daddy awk,ok..takpe..terpulanglah...awak jgn lupa lak,jauh dalam-dalam hati ni sy ada simpan rasa cemburu bila awk senyap entah kemana...mungkin ada yg lebih cntik dan baik dri sy yg boleh buat awak bahagia..
tak pe...benda yg sy paling takot dlm perhubungan da terjadi..mungkin ye mgkin jgak tidak...kita dgn haluan kita sendiri..semoga awak bahagia...awk, 5tahun yg awak janji dulu da tinggal 4tahun...sy tunggu kalo tidak dijemput pulang lg....


Assalamualaikum awk,..awk tak perlu pressure sgt..sy tetap di belakang awk,..gud luck dgn kerjaya awk kejarkan tu..semua itu masa depan awk,masa ni lah kan awk kena kejar...


















No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com