WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Tuesday, 12 February 2013

dairy 11.02.13

Assalamualaikum,

kepada awak yg dlu penah singgah di hati ini,..pertama skli skali yg nak ckp,bila awak dah tak mampu membimbing sy tak perlu m'pass2 sy pd org yg awk sendiri tak pnah kenal..dgn sbb hidup usaha yg nak tenag tak tenag2..hidup terus diganggu..sy tak nak dia ! sy taknak...bila sy taknak mcm2 ugutan dia bg,..smpai pnah dia sbut2 pasal dukun2...kenapa sy dipilih bgini jalan hidupnya ? sy taknak ini smua..knpa buat sy mcm ni...

Ya Allah,..awk,sebenarnya sejak awk pergi dan mbenarkan dia mbahgiakan sy perjalanan hidup sy tak mcm dlu..dulu sy seorg yg happy kan...tp sekarang ? berubah sama sekali...
jangan pernah dengar kata org lain ! sbb tak ade siapa nak kita bersama n bahagia..Dia tak ketemukan kita jikalau dia xnak kita berusaha untk bsama...ingt lah,saat kau ingt aku, aku ingat kau..dan aku merasa..awk,..sy rindu awk,...ubatilah rasa ni...

sy memg tak tahu yg mana jujur yg mana lebih ikhlas..tp hati, hati ni tak pandai menipu,..awak,..sy kesian dekat dia,..macam2 usaha dia lakukan.tp sy tetap tak bole trima,..bukan sy tak cube untk trima dia bila awk telah pergi,tetapi di hati ni tiada ruang untuknya,walau sebesar zarah,cukuplah perkenal sy dan dia sebagai dasar kawan..dan hanya kawan walaupun dia pernah kata dia tunggu sy hingga hujung nyawa dia...awk...bukan dia dlm mimpi tu..bukan dia..sy cube untuk buat lg..mungkin ade kesilapan..

awak,
sy rindukan usikan awk,...sy da tak mcm dlu ! sy da berubah sgt ketara...sampai ramai kawan2 kata syy sombong sbb da xtegur2 dan keluar bsama,.bukan sombong sebenarnya awk,..tp sy menyendiri,.sy tak nak persahabatan yg dibina rosak oleh sebab satu perasaan lain yg timbul,..kenapa perlu jatuh cinta sedangkan diri tu tahu hati ini telah dimiliki,..lebih baik sy mencegah dri merawat,..awk pulak senang2 dengar kata org kan..apa2 je lah awk...lebih baik terperap dlm bilik,..hati da sy perap dlm balang,..biarkannya jdi jeruk...biarkan...dri untuk disakiti...


pergilah awk,..pergi jauh dari diri ini...jangan menghantui hidup sy lg..tiap kali sy ingt awk,serius air mata sy gugur....biarlah ia menjadi sejarah indah...awk,berapa hari je lg..ulang tahun kita..awk tentu da tak ingat kan...

sy tahu,mata awk celik..mata awk cantek,..tp sayang seribu kali syg,..awk buta,buta hati..awk tak tahu nilai yg mana kaca dan yg mana permata..percayalah kata saya..percayalah,suatu hari nanti awak akan pikirkan ape yg sy katakan ini...
awak, memang saya sygkan awk,..tp itu semua dlu,...dan semua dulu,..lupakan sy...ini pinta sy,macam suatu masa dlu,awk penah pinta,lupakan awk dan jgn ingt setiap detik kita bsama,..awk kata lagi, itu untk kebaikan kitakan..ye ! memg untk kebaikan kita...sangat baik...sampai hukuman sebegini rupa sy terima...sy taknak siapa2 jatuh cinta pada sy,..mcm2 perangai buruk sy buat...tp,gagal..



kenapa saya tak boleh jatuh cinta pada org lain ? kadang2 sy pikir sy kesian pada mereka,sy tak dpt balas cinta mereka...sbb yg satu ni pun da terluka..ckup lah ia terluka..lebih indah bercinta selepas kahwin kan..InsyaAllah.... sy akan cuba dptkan...cukup2lah hati ni terluka,..




















No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com