WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday, 20 February 2013

dairy 19.02.13

Assalamualaikum,

Alhamdulillah,..masih bernafas, masih punya waktu...aku tak tahu ape perlu aku buat dgn ape yg aku rase ni...bercampur aduk kau tahu tak...hati aku menangis...aku tak salahkan takdir tp aku tak cukup kuat untuk menjalaninya,.aku tahu Allah tak akan menguji pada umatnya yg tak mampu melalui ujiannya..dan aku tahu,aku bole,tp aku tak berdaya..aku cepat jatuh jika hati di permainkan..cukup-cukuplah melukakan hati aku,..org tak tahu ape yg aku rase walaupun jauh disudut hati,ia terluka dan berdarah...kenapa begitu kuat rasa ni...aku nak lupa kan kisah dulu,nak sgt..sbb tak tahan aku ingt kisah2 dlu..cukup terluka...aku ambil keputusan untk buang segalanya tentangnya..

Awak,..aku benar2 nak lupakan awk,..kalau awak datang kembali untuk menyakiti sekali lagi lupakan,..sbb sy tak kuat,jika terjadi lagi sy mungkin akan jdi hanya jasad di dunia sedangkan roh telah terbang tanpa hala,..kalau dtg untk m'bahgiakan dan memperbaiki kesilapan dulu sy terima,kerana memg dri dulu sy menunggu kerana dari dulu cinta ini untuk awak..dan dari dulu jugak sy buang masa sy hanya untuk awak dan menunggu awak,...awak,sebenarnya sy rindukan awk,..dpt dengar suara awk pun cukuplah awk,..cukup lah..tp saya tahu...awak tak pedulikan jalan hidup sy,..sy tahu dan sgt tahu...awk tinggalkan sy dan kerja cinta yg lain,..terima kasih..walaupun sy masih disini untk awk..dan hanya untuk awk...Allah tak izinkan hati ini terbuka untuk yg lain,..sebab setiap kali yg datang mesti ade kebencian..sy benci..benci pada org yg cuba menghasut sy untk melupakan awk,..awak,sejak awk hilang macam biskut dahulu dan skrg tggalkan saya,perubahan yg sgt ketara berlaku dlm hidup ni..sy tak dpt lupakan..smpai sy tak masuk keje,..tak kua bilik,tak mandy,tak makan dan hnya stu sya buat,..sy hadiahkan Yaasin untk awk,..sy sedih..dan sgt sedih..

skrg pun sy sedih awk,..sy sedeih sgt,..hati ni btol2 terusik..kenapa sy jadi begitu lemah bila awk pegi,awk bagaikan penguat dan pelengkap hidup sy...awk...sy rindu..nak dengar suara awk,..nak bace text msg awk yg awk syg sy..tp itu semua mustahil,,,awak bukan cinta hati sy lg,awak jgak bukan untk sy lg.....

hati ni hanya untuk awk,..sbb sy sukar jatuh cinta..tp bila dgn awk,hati ni terbuka...sy hadir dalam hidup awk sebelum ni hanya untuk hilangan strees awk je ke ?? untuk isi wktu kosong awk,waktu bosan awk kan ?.. bukan kerna hati....

biar org kata sy gila,..biar org kata sy bodoh..masalahnya sekarang sy pun tak nak gila,xnak bodoh..sy cuma tak nak menipu diri sendiri dan org lain ape yg sy rase ape yg sy tanggung dan apa yg ada dlm hati ini...


Assalamualaikum awk,... <3








No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com