WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday, 6 March 2013

06.03.2013

Assalamualaikum olls !

miss u so much da lame tak lepak kat sni,harap smua sihat2..

to my bulat,.sudah2 lah tu majuk,.jgn lah macam tu..dia kate die bukan istimewa sbb xde tulis pasal dia..bukan taknak tulis..nanti dia baca kite MALU.. kite kan pemalu..hahahha

b, syg rindu sgt kat awok.. :)

xmau majuk2 yea...

b,syg buat smua ni untuk diri sndiri dan awak jugak,xmau le amek hati bagai,..sbb su tak sempurna lah su cube untuk menyempurnakan diri ni..harap awk tu paham,..

kite ni lah sesitive xmaula buat kite skit hati..skit tau lah..tau la kite tak cntek mcm model2 mcm awk suke tu,..ape org kate stail hana tajima ? entah,aku pun tak tau btol ke tdak aku tulis tu..aku cume biase,..biase sgt...plss la memahami...banyak berkatnya sabar tu..sabar sikit yea

b, bukan su xnak jumpe awk kat sne tu,..kite ni prmpuan,.bahaye tau x pergi sorg2..da la jalan hutan2...bukan tak berani, tp su pentingkan dan dengar kate kluarga..sbb syurga su masih dgn mak...b,
awk tak bangga ke dpt kite ni ? kite dgr kate mak..ke b nak kite ingkar kate mak2 kite sbb lelaki ? (bukan nak puji diri sndri)

b, kite syg awk tau x..kite trime seadanya,..biar ape kate org..yg penting klurga kite restu...
InsyaAllah semua xde halangan...



tak mahu mereajuk lg yea...mulai mac ni smua tentang kamu...

xmau jeles2..sorry,..smalam su hayal sgt...da kate mkn ubat tido,mestilah hayal kan..su tak ingat ape b ckap smlam..i'm sorry dear


llove u !







No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com