WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Thursday, 7 March 2013

07.03.2013 (malam)

Assalamualaikum olls,

pertama kali su nak cakap,terima kasih banyak2 sbb sudi bace blog su ni..blog ni tentang hati su...tak de sapa yg tahu,..kisah luka hidup su,kisah gembiraa dlm hari2 su..
tapi, hari ni hari luka,..terima kasih tuhan sbb baik su rasa kegembiraan ni,walaupun sekejap,tp su happy sgt..tak sgka..semua berubah sekelip mata...

dalam hati ni hanya ade awk,walau ia masih baru..tp mungkin jugak ujian dri Maha Besar....sejak su terima awk,tak de siapa lg dlm hati ni...pada su ckup seorg kekasih hati,ckup seorg cinta hati su,..ckup seorg pemimpin su dan imam su suatu hari nanti...smua ckup pada awk sorg sayang...walaupun ade kurang dan lebih hanya awk sorang sampai hujung nyawa su...tp sayang,itu smua sementara...

su tak dpt than rase sedih..su nak jadi kuat,..su xnak nanges pada org yg tinggalkan su...sbb su xrugi..dia ckup rugi bagi su,..sbb blkg dia su xpnah mduakan dia...su xnak nanges..xnak ! tp air mata ni turun jgak...su nak jadi kuat..Ya Allah..kenapa aku di uji untuk rasa kecewa lg...tak ckup ke sblum ni ?..

su percaya jodoh itu milik Allah...su percaya ia pasti ade...su redha..org da tinggalkan kite kan,nak buat mcm mana lg ? su perempuan..su masih bermaruah...tak kahwin pun xpe..su sibukkan diri ngn aktiviti lg...su nak apply study kat mana2..biarlah su xde mase untuk diri..
biar dgn study ni su harap bole lupekan msalah...


hati memg terluka...sampai mcm tu skli...owhh post num phne & what ever....terpulanglah awk,...sedih hati ni tuhan je tau..hati perempuan mudah terusik.. siap kate yg cntik ngn xcntek sama je,.yg cntek lg lah..sampai mcm tu kan..su tau su tak cntek,xlawa...tak sempurna...terima kasih banyak2 dgn smua ni !
terima kasih !

walaupun hati kecewa sgt su cube jadi kuat....su tinggalkan sgalanya sbb awk suh su block dia..su blik uma.walaupun waktu tu su ade keje urgent untk buat..tp last2 ni jadinya...

awak xde dan awak tak duduk dlm keadaan su..awak tak tahu..su sdaya upaya menjaga hati awk..walaupun tika tu su ade hal2 lain,...
awak xtahu...awak tak tahu,..bertapa su pertahankan awak pada org lain
awak tak tahu,setiap slesai solat nama awk yg su sebut..awak tak tahu !!!

lebih indah bersendirikan..biarkan yg lain dan dia bahagian...satu je su mintak,jgn pujuk su lg...sbb hati su keras....bila su kate cinta awak,bermakna su cintakan awak,..dan bila awk tinggalkan su,..dan siap suh su pegi pada jantan lain..mulai saat itu awak xbole dihidupkan dlm hati ni lg...

su ni bodoh !

bodoh mempercayai org,...memg bodoh..sedangkan awk tak percayakan su pun....semua perkara tak boleh nak bwak bincang..pape yg awk marah hilang smua panggilan yg dlu awk mintak tu,..'syg' ? 'b' ? jdi lain dah..xde smua tu...awk buat mcm tu pun da menitis air mata ni..tp su cover...su xpnah bg tau awk psal ni..setiap kali awk marah su...su menangis...malam su mkn buat tido tu..su da tak larat nak nanges,su mkn ubat tido tu...bukan sbijik tp sepapan...pgi tu su xbole bgun...tp su kuatkan diri...da siap mdy pun su msih pitam2..da kat tmpat kje brpe kali nak pengsan...

su buat keje gile mcm tu sbb tak sggup dgar awk kate awk xsmpurna..awk,kalo su tak syg awk dan xde rase cinta itu,.su tak trme dri dlu...da lame su xlyn..

awk,..su sayang awak . . .tp semua da pergi... su benci cinta !
tak payah cri su lg,..fb pun su da buang....kecewa !

kecewanya hati,.. sedihnya hati tuhan je tahu....mulai skrg su kene plan hidup su tnpa awk,...awak da tinggalkan su,..biar su bwak diri...bwak diri !

pergilah pada sejuta perempuan sekali pun,...xde satu dpt tandingi cinta su pada awak...

terima kasih !

























No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com