WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday, 10 March 2013

09.03.13 / 11.55pm

Assalamualaikum,..

awal2 pagi lg aku da bgun...spanjang malam tak boleh tido...sumpah ! aku mimpikan dia..sbb tu lah aku text dia..tp dia tak endah dgn aku...mungkin dia anggap Cinta aku Terlalu MURAH dri pndangan MATA dia...kalau betul aku ada yg lain,..aku tak cari kau lg...aku dia slpas kau kata PutuS sbb aku takNak KEROHkan lg keadaan...Aku tahu,Bila tgah MARAh mcm2 bole JADI..Otak pun tak bole bPIKIR waras...sbb tulah aku nak kau reda marah dan bru txt balik..Aku sebolehnya Xnak bertikam lidah..Xnak melawan Cakap...tp Semua tu kau xnampak..YG kau nampak smua yg jahat pada aku...Aku berusaha sempurnakan DIRI,Walaupun AKU tahu Aku serba KEKURANGAN...

awak,..su rindu awak sangat...Su Xboleh nak sorok Ape yg Su Rase ni ~
katelah ape awak nak kate...Ya Allah,jadi JUJUR pun susah,xjdi Jujur pun lg susah....
hati ni hanya untuk awak...su mmg xbole tido semalam..lelap je mata mimpi awak..sedar dri mmpi su tgok phne..xde text...Ya Allah,..Seksanya RINDU !
Su MINTAK MAAF...sbb hari ni su ganggu awak..INSyaAllah...esok su tak ganggu,..sbb Su da tahu Siapa Su DALAM HATI awak..Su tak penting pada awak...Sampai Awak sggup kata jgn smpai buat awak btambah benci pada su...OK..tQ
su da tahu Jawapannya,...Sekurangnya su jujur ngn perasaan Su..

OK,..sepanjang hari ni su pegi JEngka td..nak tgok adek su xcdent...lpas tu nak blik tu singgah KL....jejalan kejap pastu blik je lah..sbb sok su ade KUrSus...


itu jelah...dah letih sgt da ni...letih ! port dickson --> jengka -->kL --> portdickson...

gudnite..smua bukan dia yg su mimpi mlm ni..nti su rindu...dia xlayan...


sedeynyaaa ! airmata ni jahat...









No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com