WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Friday, 29 March 2013

29.03.2013 / 10.51am

Assalamualaikum olls'

today,

ahakks,.huh... sedar dri tido dengan penuh harapan yg aku boleh hadapi hidup ini dengan tabah,.sesungguhnya aku sungguh kecewa dalam hidup ni,sangat-sangat kecewa..mungkin ini semua dugaan,Allah beri aku rasa bahagia sekejap shj..walaupun sekejap tapi ingatan ni sampai kapan pun...
sini tempat aku luahkan rasa, sini tempat aku meringankan sakit selain dari Maha Pencipta..
tengok aku... tengok ! aku tak kuat sebenarnya,.tapi kawan2 kate aku mcm xde pape..mcm xde perasaan..sedu tangis aku dierg tak tahu...kawan ~ kau katelah aku kuat ! katekanlah...di bibir aku ukiran senyuman,hati aku berduka lara...cukup terluka...
mungkin aku bukan dengan dia..mungkin ade yg lebih baik dari dia..aku bukan minta yg terbaik,.kerana aku jgak bukan sempurna..aku cuma mahu saling lengkap melengkapi antara satu sama lain..jujur dan bertanggungjawab...

sayang seribu kali sayang jodoh kami memang tak lama..yg menariknya betol2 genap sebulan...
di mulut lafazkan benci,tapi hati rindu..Ya Allah,utuskan rindu aku ini pada dia..
mungkin aku rindu sgt kot smpai terbawak2 dlm tido..aku mimpikan dia mlm td...terjage dri tido aku tgok sttus update dia...katenya BAKAL bini dia seorg nurse...semoga bahagia...seorg nurse lagi bz kot..huhuuu, nak layan dia waktu keje xmenentu,aku keje ofis hour pun memekak xde mase layan die..huhuu..ape ? nak bini tu nnti dok uma xyah keje ? ingt nak ke seorg nurse bhnti keje jdi suri rumah..huhhh..! layan je lah..tengah syok bcinta mcm tu lah semuanya indah kot ?.huh !

aku nak jeles ? erhhh plss laa..aku tolak org lain sbb aku da syg kau..kau xpnah tahu smua tu,buat ape aku nak bg tau,..kan semua tu bole jadi punca2 pergaduhan..aku cube jage hubungan ni itu semua kau xnmpak,.cume stu je yg aku tak nak bg..suatu benda yg aku xnak bg kau nak bengang? nak sakit hati ? kau tanya lah pakar cinta bagai mane pun..ape yg kau nak mmg tak patot bg pun,..semua nak ikot cakap kau ? plss yea..syurga aku masih pada mak aku,belum lg dgn kau,kalo ngn kau tak tahu lah lagi...see...berapa ramai mane pun kau cari GF tak akan kekel kalo berterusan macam ni..aku sedey jadi mcm ni..sedey sgt..
seorg lelaki yg ikhlas nak buat seorg pmpuan itu isterinya dia tak akan mintak yg bukan2 sblm nikah dan sah miliknya,..kau kate kawan ngn aku kau pikir kawen..untk pgetahuan kau jugak,.kau bukan org first ajak aku kawen,..sbb itu aku tak yakin..aku bukan nak same kan kau dg org lain,..tp tgok sndirilah...

yup,..hati ni memg marah,..tetapi dalam sibuk dgn kemarahan ni air mata ni gugur jugak !
sbb kasih syg aku da sebati,..aku da syg dia..sesungguhnya aku sangat sayangkan dia...kecewa tetap kecewa,..tp dia da bahagia..da cukup bahagia..semoga bahagia selamanya...
biar aku simpan syg cinta bagai ni...mungkin tidak disini...

weyy ! kalo hati tgah kecewa mcm2 kite buat tanpa pikir panjangkan..hati geram je...hati aku da tertutup buat mase ni..cukup lah rase sakit ni..now,.aku ade org kawan,..aku da lame pun kenal dia,.da lame pun kawan dgn dia..tah macam mne skrg makin rapat..tp kami xde pape hubungan secara rasminya..kami lebih pada main2...kami tak serius..masing2 otak gile2..aku dah xde pikir nak berumah tangga bagai..tidak...!

tapi aku sedey la beb ! sedey ~

sekarang aku nak fokus untuk diri sendiri..aku nak ke tanah suci,..aku harap ia akan terlaksana...
fokus diri sndri lagi baik...opss lupe nak bg tau..xlame lg aku xde kat semanjung,..dpt keje dkt sabah...aku terima,..sbb sini pun byk kenangan yg sedey...

ok olls aku nak makan..dah bai..stress ni kne mkn byk3 !!!














No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com