WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday, 1 April 2013

01.04.2013 / 01.37pm

Assalamualaikum..

aku tak mintak banyak dalam hidup ini untuk senang cukup satu..satu ketabahan..bila aku tabah,ape yg berlaku aku bole mgharuinya dgn baik...Ya Allah...kuatkan hati ini walaupun aku tak banyak amalan baik padaMu ~..


aku

aku tetap macam dulu..menanti dan terus menanti..biar org nak kate ape,..asal kan aku tak ubah pendirian...
cerita baru..uhhh...aku unblock dia..dia block aku..fuhhh..benci sgt ke pada aku,...hati memg sedih,tp nak buat mcm mne,dia da benci aku.... :(
bencinya dia dekat aku.... benci sgt kan... kecewa la beb mcm ni,.aku da syg dia bagai...mcm mna nih ! arghhhhh !






No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com