WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday, 3 April 2013

03.04.2013 / 12.56pm

Assalamualaikum olls


selamat tengahari...hari ni hari biase2 je..tp ade sesuatu yg mmpu membuat aku rase puas..puas ? puas ape ? hahhaa..okeys....aku kene motivasi diri aku sendiri..so, how ? okes,..sampai bile aku nak jadi macam ni kan,..berduka lara bagai..sedangkan si dia bahagia dgn org yg dia cintai,..okes..aku ucapkan selamat berbahagia...now aku how ? aku tak kisah lg soal cinta..soal hati soal perasaan ? now bru aku sedar diri !
cinta itu tak lah seberapa sangat,.. C I N T A ? perlukan cinta antara satu sama lain..bukan sorg je rase perasaan tu..ingat ! cinta tidak bernyawa ! so,. why ? ! kite rase mcm2 dgn cnta ??? nanti aku ade mase aku sambung..ni keje berlambak2 aku sebuk nak berceramah plak..okeys olls...aku nak buek kojo kojap !



babai..see u later bebe ~






No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com