WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday, 3 April 2013

04.03.13 / 11:46pm

Assalamualakum...hemm2..hehhe

Alhamdulillah,..rezki..semoga lebih baik lg..aku akan cuba sedaya upaya menjaganya...now,aku otw nak smbung study...akhirnya,..hati kosong dgn sesama manusia...tiada lagi cinta..sudah ckup ape yg aku perolehi ini semua...hanya Allah tahu...aku harap selepas ini jika masih ada cinta,..mudah2an,.dia mencintai dan dicintai kerana Allah ~....InsyaAllah !


okeys...parlimen da bubar kan..dengar2 citer 4may ni mengundi..harap semua bjalan ngn baik..harap sangat aku dapat jalankan tanggungjawap aku nanti dgn sempurna


okeys alls..aku nak bce majalah mingguan wanita pulok ! (bil: 1533)





gunite dears ! gudnite ibu,gudnite mum !

jgn jeles! aku ade dua mak !










No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com