WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday, 19 May 2013

dairy 19.05.2013 / 03.05pm

Assalamualaikum.....

samalam aku btol2 rindu kn seseorg...sampai aku tak sedar yg aku tlah mnitiskn air mata....MasyaAllah...lps tu tak lama kemudian dia text aku....Aiman,.su rindu sgt...tak sgka sgt tau tak...Tuhan nak bagi su hadiah atau dia nak hati ni merana lg???.. Ape mbuatkn aiman text su?.... Ya Allah... Please aiman jgn tggal su lg...su bukan mintak apa2,su cuma nk berkawan je...cukuplah sekadar bkwan,..sbb hati ni dah hncur untuk lelaki....



Assalamualaikum

Tuesday, 7 May 2013

dairy 06.04.13

Assalamualaikum olls!...

aku harap semua sihat dan berpuas hati dengan keputusan pru13 ni,walaupun ada rasa hampa...
tak apa,asalkan ada hormat mghormati...
motif utama aku bukan nk ckp psal mgundi,.tp pasal hati,..cehh...psal hati...doctor cinta lah..hahahaa merepek je la kan...tu olls,aku rindu nk mcoret dairy dsini,..tp oleh kerana terlalu sibuk aku kadang2 singgah..

salam sayang semua....
hati ini masih rasa kecewa...dan sgt kecewa,.betapa sakit bile mcm ni,.bila dikcwakn...tp aku harap aku mmpu mgharui semua ini dgn tabah...kata dia,..kuat mcintai aku,tp dia jgak bhgia dgn yg lain...kata diA,.aku tak syg dia,..tp apa mkna kalo smpai skrg aku masih kecewa,..kalo benar tak cinta,.dari dia mduakn aku dlu aku dah cri yg lain...astagarrr....manusia,..sndri buat salah xngaku,...menyalahkn org lain,..mnuding jari ke arah org...tp ingt cinta hati aku yg dlu,..DIA ada memerhatikan kita,..DIA Maha besar dan Maha mgetahui...


Assalamualaikum,... Kisah sedeh ni akan berteruskn...



Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com