WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Tuesday, 6 August 2013

dairy 06 aug 13 / 11.40pm

Assalamualaikum olls,

aku pnah ckapkan aku ni gemuk sgt...mmglah gemukk..tak pe,aku tak kisah pun...dkat mulut mmg aku kata tak kisah,.jauh dsudut hati aku amat kisahknnya....dah gemuk tak cantikkn?.

kalo u olls nk tahu,.aku ada bkenalan dgn sorg mamat ni,..oke,.dia cumel je,mcm bby face je muka dia,perhhh hidung mancung,putih lepak plk tuu...nak djdikan crta,dia ni senior aku dlu kat skolaa...hahaa...aku frm2 dia frm5... Mmg la tak knl la kn...kadang2 je aku nmpk dia,.dia sweet je,.hahahaaa

masa terdekat ni kitarang da jd kawan,.. Mgkin rasa ehsan dia,dia nk tolong aku,..eceeehhh2... Nak jdi jurulatih ke?..hahahaa lebih kuranglaa kot,.aku cuba sdaya upaya untuk diri sndiri, kluarga dan jgk pda org yg bsungguh2 bantu aku untuk mnurunkn berat bdan yg sedia ada berat ni...

aku pun bukn nak kurus keremping sgt pun,..ckuplaa untuk jaga kesihatan aku nih...sooo,..korang tak yah jeles oke! Aku siap ada org tolong melatih aku joging tiap ptg..hahahaa...minggu dpn startlaaa...
rasa takot pun ada jgk..hikhikk...

takpee,..sy cuba terbaikk...hahahaa


oke olls,.. Nanti kita sambung oke !

love u !



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com