WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday 25 April 2012

25.04.2012 > 12.43am

Assalamualaikum,..
perkenalan kami tanpa diduga..pencintaan kami sungguh unik,pergaulan kami dibatasi dengan iman...
aku sungguh kasihkan dia,dia istimewa..dia teristimewa...cinta kami cinta pandang pertama bagi dua-dua pihak....pesanannya aku jadikan panduan,kata-katanya aku jadikan kenangan..sesungguhnya cinta aku miliknya....

sayang seribu kali sayang,belum puasku menikmati kasih sayangnya,dia terpaksa pergi...pergi selama-lamanya dan tidak akan kembali..hanya mimpi-mimpi aku dijelajahi...rindu aku berbunga-bunga pabila setiap kali meningingatinya selalu..tetapi,hanya di tikar sejadah tempatku melepaskan rindu pada dia...aku harap dia sabar menanti,...aku harap dia kekasih aku di alam sana nanti...

keindahan hidup hanya sementara,ye ! benar belaka kata orang,hidup didunia hanya jenaka,hanya permain,hanya dusta,hanya tiket ke sana !
musibah yang datang tanpa ku duga,.aku perlu kuat....air mata yang gugur ini bukan bererti aku berputus asa dalam hidup..tetapi menjadi pembimbing aku untuk terus tabah...walaupun dia telah pergi,tetapi aku tetap terus menunggu kata-kata cintamu,..
semua kita bina bersama haruskah aku lupa kerana kau telah pergi?
tak mungkinkan,sebab aku terlalu kasihkannya..
kau meninggalkan aku dengan nota-nota cinta  untuk diriku...sehingga kini aku simpan,..
aku sematkannya selama-lamanya...sesungguhnya,.detik hati ini,aku masih nantikan kamu,malah aku mungkin dalam terlena,dia telah pergi buat selama-lamanya
hanya mampu aku katakan
"saya milik awak selamanya"

:"(

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com