WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday 6 May 2012

06.05.2012 rindu

Assalamualaikum,..
su xnak rindu rinduan tp rindu tuh dtgg..knpa rindu itu mesti dtg?..su xkuat lalui cabaran ni..knpe org kate su kuat..kwn2 kte su kuat,su cool lalui ni semua..but,itu pdangan merekakan?..setiap mase su doa dalam hati semua su kuat,su tabah...Alhamdulillah,..su semakin cool dan bersabar..su rindu die..tp si dia entah kemana....knpa yea die harus hilangkan diri?..su ade wat salah ke?..jikalau ada su mintak maaf dri hujung rambut hingga hujung kaki..seandainya jodoh kita bersama..kita tetap akn bersama selama-lamannya...

kadang-kadang dia tak thu harapan kita pada dia...su harap dia akan jdi ketua dan pemimpin keluarga yg baik untuk kami..tp sayang seribu kali syg...kami terputus hubungn buat seketika....walauapa pun..aku tetap nantikannya,walau org kata aku nih bodoh menunggu bulan jatuh keriba..tp itu nekad aku..xde sape aku luahkan isi hati ini..di sini aku luah kan sikit..xsampai stgah pun..ape2 pun aku dpt ringgankan sikit rasa beban aku ni...

jika aku kta itu..maknanya itulah mksudnya..xde pindahan,tiada mksud yg berbeda...


bersambung..........

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com