WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday 25 November 2012

dairy 24.11.2012

Assalamualaikum...
aku sedih dan sangat sedih bila kenangkan ape yang tak benar orang kata ye dan benar,.kenapa harus fitnah aku?..sedangkan aku tak ganggu hidup dia...
aku taip di sini bukan nak jaja kisah peribadi aku,jauh skali..cuma bila aku da luah kan sedikit nih, aku lega sdkit...
ok,aku mulakan crta yg tah ape2 da wujud dlm hidup aku...
aku pnah kenal dgn seorg lelaki..
ye
seorang lelaki,yg sampai sekarang aku tunggu dia..dia tinggalkan aku tanpa sebab yang munasabah,yg sebenar..kadang2 aku pelik,ape aku da buat smpai dia buat tindakan mcm tu..mungkin aku bukan yg tbaik untknya..slpas dia hadir dan pergi...aku sememangnya sudah bkwan dgn R biar aku rahsiakn nama dia..R kawan biasa,kwan mcm org lain..mmg biasa sgt..tak ade lgsung yg istimewa..
hari demi hari, aku nanti kan A..smpai skrg tak muncul..smpai skrg aku tak tahu dia kat mana...sejujurnya aku sgt rindu pada dia..bila bsama dgn dia,aku rasa bahagia walaupun dia jauh dari pandangan mata aku,tp die cukup istemewa dlm pandangan mata aku..

yang aku cukup sakit hati,aku dpt tahu R ada text A,..dia ade kata yg dia mcintai aku,kalo A dpt miliki aku dlu dia minta A mjaga aku dgn baik...aku pelik ! dan sgt pelik..kenapa aku jadi mangsa keadaan..aku anggap R kawan..hanya kawan biasa..malah aku difitnah ! A pulak percayakan R,..  A die pergi entah kemana,yg pasti .. sejak dri itu aku xpnah tahu jalan hidup dia..aku tak pnah tahu saat-saat hari dia...A tak tahu,kau sgt sygkan dia..ye, memg benar..jgn terlalu sayang nanti merana,aku hanya nantikan kehadiran dia suatu hari nanti dgn ucapan maaf sbb tinggalkan aku tanpa menyiasat latar belakang dan perkara yg berlaku sebenar...

R pulak macam tak faham2..selepas A tinggalkan aku..die mula rapat dgn aku..aku tak tahu sbb ape..setelah A bagi tahu aku mengenai msg yg R send tu,aku tya R..dan R mengaku memg diayg hantar msg tu..aku tanya dia..kenapa buat aku mcm tu??..dia kae sbb dia cintakan aku..n aku tanya dia balik,untuk ape cintakan aku mcm ni cara kau buat kat aku?..kau senang hati bila aku kecewa?..R kata bukan maksud dia nak kecewakan aku...tp sbb nak miliki aku..

Ya Allah...aku sangat sedih ape yg telah berlaku,apakah ujian yg aku trma ni? 
A terus-terusan mempercayai R.. R pandai buat cerita...aku smpai sekarang tak terima R..aku tak cintakan R aku cuma cintakan A !

entah kenapa, dlm mimpi ni hanya A yg muncul..R xpnah skli ade..

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com