WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Friday 23 December 2011

saat hilang cintamu!

Mulanya sukar untuk ku tempuh 
Tapi terpaksa ku buat sejak kau tiada 
sendirian ku tanggungkan dukaku 
kepayahan memadam rindu 

Selama ini aku meyakini 
Kau bahagai dengan insan yang kau sanjungi 
Namun ternyata salah dugaan ku 
Dengar khabar mu yang pilu 

Kini engkau menyesali ... 
Dan ubati lukamu sendiri 
Pengorbanan mu jadi debu 
Di persenda kasih mu 

Pasti kau sudah rasai 
Keperitan hati yang aku tanggungi 
Walau tidak pernah aku meminta 
Kau di balas begitu 

Semua ini telah ku harungi 
Kepahitan rasa bukan untuk selamanya 
Kesabaran menguatkan jiwaku 
Demi menyambung hidup... 
Ke akhir waktu 

Kini engkau menyesali 
Mengubati lukamu sendiri 
Pengorbanan mu jadi debu 
Saat hilang cinta mu... 

Pasti kau sudah rasai 
Keperitan hati yang kutanggungi 
walau tidak pernah aku meminta 
kau di balas begitu 

Semua ini telah Ku harungi 
Kepahitan rasa bukan untuk selamanya 
Kesabaranmu menguatkan Jiwaku 
untuk menempuh hidup 
ke akhir waktu....

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com