WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday 22 October 2012

dairy ku 22.10.12

hari ni byak dugaan yg blaku,banyak benda yg harus dan wajib aku pikirkan...cuba korang bayangkan..korang smbung stdy tp guna duet korg sndri,sedangkan korg sndri xde duet..pkara nilah yg aku tgah runsingkan..aku xpikir pasal makn minum aku tp aku lebih memikirkan cara nak byr bulanan kereta,hostel dan pggkutan...semuanye dkat rm800 jugaklah..tak termasuk makan lg...ishhh,..mati aku..mcm mne ni..family aku?..aku org susah...dtg dri kluarga yg tak pnah nak mewah..tp aku msih bsyukur sbb aku blm smpai ketahap kritikal sgt susah...

nak crta pasal keluarga aku plak,..mak aku suri rumah sepenuh masa,..dia pun da tua xlarat sgt..tiap2 bulan kene pegi klnk cek..bpak aku?..dia pun da tua,da pencen pun..brpe la sgt pencen die tu..adelah dlm rm800 lbh sblan..mne mampu nak tggung aku stdy..skrg ni,sejujurnyaa..aku sgt3 sedeh...dgn ape yg aku ade,yg aku miliki skrg ats usaha aku sndri..aku bukan bdk yg bijak,,..aku bkerja lepasan stpm je..lpas tu aku ade dpt twaran ke uitm,..tp aku xpegi..sbbnye..duet !

sygkan?..xpelah..bende tu da btahun yg lepas..skrg nih?..hah ! skrg ni aku sedeh ! kecewa ! bercelaru ! tertekan ! sgt3 ! aaaarrgghhhhhhhhhh! kadang2 jdi kurang podoman pulak..aku hnye mmpu bdoa...ya Allah,kuatkanlah smgat aku ini..mudahkanlah perjalanan hidupku ini...lembutkanlah hati ibu dan bapa ku...sbb mak aku tak brpe stuju aku pegi stdy..die kate kite org susah..cukuplah ape yg ade...tp tu cita2 aku..bila lg aku nak gapaikan...sedeynye...malam ni bengkak mata..asik2 nges...sedehla wey...da la aku ni mudah tsentuh hati....

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com