WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday 10 October 2012

impian 3 bicara ~

idaman hati?..ape yg korang idamkan slme ini?..
....................................

mesti mcm2 kan?..hahaha  
aku pun mcm tu jgak,biaselah lumrah hidup,..

cita2 pulak?..dulu mase aku kecik2 aku nak keje kat bank..mse tu kecik sgt,..bile da besar,da skola menengah aku minat lawyer,..tahlah aku suke la bidang perundangan ni..tp syg,aku bukan bijak mne pun,takpelah..nme pun cita2 kan..tangga kedua ! aku nak jdi pgawai polis...yg ni hampir2 nak jdi..aku pun nak smbg stdy cos pengurusan keselamatan...tp kan,aku kene bidikari,..umur da lanjut bru nak smbg stdy..aku stdy semua aku tggung,..kesian tak kat aku?..haha,..xpelah..asalkan cita2 aku smkin nak dgapai,aku ni bukan dri kluarga yg senang pun..semua mula dri bwah..yea ! semua dri bawah...org yg bpangkat tgok aku dierg pandang serong..kekdg ade yg ketawa kite keje kedai je..memang aku keje kedai..tp tggungjawap aku besar dierg tak nmpak..aku bukan salesgirl semata2..tp bila org tye aku cume ckap aku kje jurujual je ^__^ .. aku nak tgok pdangan org dekat aku..haha what ever la der,..tak kuase aku tgok org belagak sombong ni..biar dierg hina kite mse ni..mse depan nti jgn rase myesal ok?..kpde awk2 semua tu,..jgn pndg rendah pde org bawahan kite,.sbb yg bwah naikkan yg diatas tu..tanpa bntuan dierg mcm mne?..korang penah pikir..

jap !!


ingt kate2 ni yea

Bila orang yg awak sakiti tu bagi peluang ke -2, dia nk awak berubah. Bukan menyakiti dia lg, kalau awak buat jugak, takde lg peluang ke -3.
 btol !.. xde peluang yg ketiga..aku nantikan saat die katekan untk kali kedua..tp die sgt ego !
sayang,kadang2 ego tu menyeksa hati awak..cube berlembut sikit,.InsyaAllah...bahagia yg menanti..
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com