WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday 10 October 2012

kenangan cinta

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa


Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

 
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana


Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Bangkitkan setia
Kenangan tentangmu
Yang ku dapat
Hanyalah bayangmu


 itu semua dulu,..dlu...dlm hati xde siape yg tahu melainkan Maha Pencipta..sesungguhnya,aku sangat merindui saat2 dlu..saat bahagia kite...jika bole aku menghalang kau pergi,pasti aku mghalangnya..biarlah ape org nak kate,sbb yg menanggung rase cinta ini hati aku,bukan org lain slgi tak aku tak buat salah..

kadang2 aku sendiri binggung,kenape msti aku sayangkan org langsung tak mghiraukan aku...urmm..itulah dia,wujudnye perpatah.."  cinta itu buta  " yea ! memeg buta pun,..terkapai2 aku,aku cume mahukan kebahgian bsamanye..aku tak idamkan duet bjuta2,asalkan aku bhgia,cukup mkan pakai,pendek kate cukup semua keperluan..kehendak tolak ketepi dlu...kalo harta menimbun2 tak bhgia pun xde gune jugakkan...


urmm..xpelah...erh?.ape tetibe aku ckap xpelah ni..ishh,.pikiran melayang2..hah ! xlame lg da dekat sthun aku knal dgn die...rindunye dkat die...rindu sgt...tpi..setiap kali mngingati pasti brase sedey..tahlah,..die istimewa ! hadir die byak mgajar aku erti sabar...syg,aku nak jdi cinta terakhir kamo !... tp semua mustahilkan?..kite terlalu jauh untk didekatkan..terlalu jauh...kite kene pikirkan hal keluarga jgakkan..mcm mne penerimaan mereka...pada kluarga aku xkisah sgt,.asalkan bkerja,bole jaga aku ckup memandai...tp risaukan keluarge sebelah die je,..aku ni mcm pipit je..













No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com