WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday, 27 January 2013

cara tradisional hilangkan parut jerawat dan melicinkan kulit wajah !

Assalamualaikum,..

hi !

okey hari ni su nak share cara dan bahan utk menghilangkan parut jerawat dan melicinkan kulit wajah korang !..
wokey .. korang kena ade bhan2 tersebut :


1. air


2. kayu manis


3.  lesung batu






sapu kat wajah,dan ia akan jdi macam ni..tggu smpai kering...kalo kita ade masa lambatkan mase cuci pun xpe..sbb ia jugak bole tegangkan kulit wajah..tak caye ?
korang try sndri dan rase perubahannya tak smpai smggu..buatlah kalo nak kulit mcm sy !







semua bahan2 ni dah ada ???


follow step dlm vdeo ni 
kemudian sapu dkt wajah








4 comments:

  1. pdih sngat lha ..tak than ..

    ReplyDelete
  2. mmg pedih tp lepas tu kulit halus je..

    ReplyDelete
  3. yang lelaki boleh pakai tak

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com