WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday 14 January 2013

dairy impian 13.01.2013

Assalamualaikum,..


apo kaboo ! hahah...
aku rindu nak share mcm2 crita tentang aku,tapi masa penghalang segala2nya...aku sekarang tgah menyebuk2kan diri ni,..menyebok2 ape ? menyebokkan diri.. sbb ? sbb nak lupakan kisah dlu..kalo aku xbz automtk aku pikir dan teringat2 kisah dlu,..ape pun xboleh jadi..hahah..tah ape2 kan ? what ever ! tp itulah aku,aku tak suke menipu diri sendiri sbb nanti dri yg menanggung,..

ok, hari ni..aku nak share kehidupan aku selepas kemusnahan sebuah perhubungan...sudah tiba waktunya aku luah sedikit demi sedikit . . . sbb semuanya sudah hampir setahun !
kalau korang nak tahu,..apa saje msg aku n dia aku simpan dri mula perkenalan..dia tak selalu ada untuk aku,..msg2 tu mjdi pengubat rindu aku..bila rindu aku baca..korg nak tahu tak..setiap kali bace msg tu aku mula dri first kiterang msg... a k u  memg tak same dgn sesiapa yg aku kenal mahu pun ahli klurga aku sndiri...sbb aku punya cara dan solve aku sendiri..

aku rindu sangat dkt dia,tapi aku jugak faham aku bukan yg terbaik untuknya,aku bukan sapa2 untuk memaksa dia terus menerus mencintai aku,.kalau aku tahu begini sakitnya kecewa bercinta tak pernah sekali ingin aku mcuba...

 biarlah dia mencari tulang rusuknya yg hilang . . .sudah aku menduga kau akan berubah,cuba tunggu masa untuk kau meluahkan..tp hari tu kau pinta aku lupakan diri kau...tak apalah,aku tak kisah !memang itu keputusan kau dah memg itu nasib aku..kesal memg kesal, hati pun tcalar..siapalah kan yg inginkan perpisahan..terluka memg terluka, sakit memg sakit...xpelah, aku tetap tabah !
moga kau berbahagia dismping kau yg puja,yg kau sanjung,yg kau gila2kan...
kata kau aku cepat melatah ? aku bukan melatah semudah itu,aku cuma pikirkan scara rasional...untuk ape lagi aku pujuk rayu bila kau nak luahkan hasrat membuang aku dlm hidup kau..untuk ape ?! :(
sbb kita tak pernah berbalahkan?..xpernah bertengkarkan...tp stu kau perlu tahu.. aku kecik hati kau slalu hilang,..aku merajuk,tp sbb rindu,sbb syg aku tinggalkan rasa tu semua...aku tak mintak kau layan aku setiap masa,..tp cukup bg aku bila kau text aku " Assalamualaikum syg " , " Hi syg,rindulh" sehari suntuk aku senyum ketelinga....
dan apa yg kau mahu dri aku sbnrnya? ape ? dah lama aku kata aku cinta kau sepenuh hati aku,.. apabila aku sedari kau yg special,kau yg teristimewa dlm hidup aku....maafkan diri ini jika takdir ku menjemput diri aku dahulu...mula kita kenal,kita tak tahu sape antara kitakan..cinta terbit atas 'permintaan' bantuan kau dulukan,nak menyelamatkan diri dri trus dganggi perempuan gile..tak sangka cinta dtg ! dtg dan terus dtg, msih tak pergi2..wahai cinta,..pergi lah jauh..pergi dri aku,..aku tak nak ingat lg..smpaikan aku minta untk hilang ingatan ! aku xnak ingat lg tak nak !...kenapa rindu ni terus menganggu ? kenapa ?

hati aku mudah tersentuh,.tapi aku payah untuk mgaku aku jatuh cinta..
tak ape,..rela aku korbankan cinta supaya kau capai bahagia..hanya untuk kau..antara kita tersimpan naluri yg berbeza..

kita sama minat muzik kan ? hehe  tp bila kau pergi.. aku tinggalkan semua hobi yg sama antara kita...aku tinggalkan drum,aku tinggalkan gitar,piano dan semua...sbb bila aku sentuh alat2 tu semua aku rasa sayu,aku sedih,mata pun bkaca,terus aku tinggalkan..terus ! aku masih disini syg ! aku msih disini aku menunggu mu sampai kau kembali bukan untuk seperti dulu,tp untuk dengar luahkan MAAF di bibir kau tu...aku jugak ade prinsip,bahawa sejarah yg dlu tak boleh de kembalikan,..sejarah tak mungkin berulang ! tak akan...jika bersatu kembali pun tak sehangat yg dulu...sepanjang hidup bsama kau seiring waktu aku bersyukur kesetiaan aku pada kau tak pnah berubah hingga sekarang.. semuanya hampir sthun bpisah..

saat hilang cintamu,
semalaman terkenangkan dirimu,mengalir air mata ku..mengapa kau sggup meninggalkan aku ? sedangkan kau tahu perasaan ini *__'*
kau berjanji,akulah kekasihmu..kata perpisahan yg kau pinta..biarkanlah..biarkanlahhh !
aku hidup sendirian..tak ingin aku mengenangkan kisah lama,..tetapi  . . . . ia dtg jugak !
biarkanlahh..biarkanlah aku hidup sendirian kerana hati ini telah dilukai..biarlah aku simpan hati ni...izin kan simpan rasa rindu ku pd kau...hari2 ku, angin bawa cinta yg aku buang ni,..tp angin tu bawak blik pada aku..
arghhh...


cukup la ni...da lewat sgt ni..aku tak tido2 dekat 3hari..bz sgt kan aku ni..kadang2 pasal kesihatan lgsung aku tak amek kira...da dua minggu aku tak mkn nasik,mee,roti,biskut bagai tu..aku isi perot dgn susu je...energy memg da kurang tp aku lgsug tak ade nafsu nak mkn..ingatn ni buatkan aku lg tambah sedih...serius aku ckap oktober,november,dec dan january ni wajah aku teak berseri..pucat,..mcm xde drh dekat muka...bibir lg la,..mcm kapor..tiap hari aku goreskan lipsblm kekdg gincu hekhekk bagi bkala sdikit...aku kuatkan semangat,..aku kan diri...skrg pun da setengah bulan satu kan..tp bru stu ni dairy...sesungguhnya,ku tak kuat..tak kuat dgn kecewa ni..aku tak buang dia,..smpai dia buang aku dan gmbar aku dia gantikan dgn gmbar lain...dlm hati,mungkin yg aku duga sudah ade permulaannya...selamat datang hari2 kemusnahan hati !

dia tu dah pergi..dah lama jauh...tp knpe msih aku bgini..dia sudah pun bahagia kenapa msih menyiksa hati.. "SITI NUR SUHAIDA ! cuba belajar terima org lain ..." "tapi aku tak mampu,..bila ngn org lain pun dlm kepala ni ingat kat dia "mungkin ade rahmatnya,kita tak bersama.. kuat mana pun di ikat pasti akan terlucut ! andai disambung lg tidak sekuat dahulu...tidak sekukuh yg dulu...tp rindu ini sering menganggu..pada zahirnya tidak terlihat...tdk dgn mata kasar..

Assalamualaikum,... xbole lama2 cerita...mata da bengkak..gudnite









No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com