WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Saturday, 1 December 2012

AKU masih disini 01.12.12

Assalamualaikum..

hari ni aku masih disini,aku menunggu mu sampai kau kembali lagi,aku tetap begini,.aku masih disini..yeahhh ! aku menunggumu biar sampai kapan pun,aku menyayangi mu~
sampai kau kembali aku tetap begini...andai dia tahu, andai die mengerti ape yg aku rasa apa yang aku tanggung mesti dia tak biarkan aku macam ni..biarlah ia menjadi simpanan dan kenangan indah aku buat selama-lamanya..

Ya Allah,

Ya Maha Mengetahui segalanya, bukakan lah mata hati pada insan yg telah 'buta'.. 
'BUTA' dengan sifat EGO !

aku bukan seorg yg egois...kerana itu jugak aku tak malu aku kata ape yg perlu...
seronok ke jadi insan yg ego ?
apa kita dapat jadi seorg yg ego ?

entahlah,manusia sekarangkan...kadang-kadang aku cemburu tengok org lain bahagia je ngn pasangan dierg..aku doakan org yg tgah bahagia atau pun tidak tu akan bahagia selamanya,..semoga akan dpt kebahagiana yg hakiki...

Ya Allah,

ini semua ujian kan ?

sesungguhnya Kau mahu hamba Mu meminta-minta...aku harap tangisan aku sesudah kewajiban ke atas Mu akan di terima, akan mandapat syafaatnya...

Ya Allah, 

aku merindui saat dulu...saat aku dan Kau selalu 'berdating'
aku harap sangat aku tak berubah hati..aku harap sgt semoga iman aku kuat untuk Kau..
I Love Allah
Kau segala-galanya...
kau yg memberi aku rasa
rasa suka,sedih,kecewa,riang,rasa kehilangan,rasa dipenuhi,.
aku Rindu !
aku rase semua tuh !

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com