WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Friday 7 December 2012

dairy impian3 06.12.12

Assalamualaikum..

Alhamdulillah,hari ni aku semakin sihat..mcm tak caye je..dlm mase sehari aku bole kurangkan berat sebanyak 3kG !... terperanjat berok aku.. aku tau berat hilang smpai 3 kG pun sbb semuanya kebetulan,pagi tuh aku teringn nak timbang pastu lepas aku kene serang sakit gile2 tu trun 3kG..tah lah..hari tu apa aku mkn semua keluar,semua buang..perut kempis beb ! 
 
dlm sakit2 rase happy lak ai..hahahhaaa..tp serius aku ckap,aku tak bermaya selepas muntah tuh..dua hari aku hanya terlantar,bangun pun sbb nak buang air,..lepas tu baring lg...tup..tup.. tgah baring,dgn kple pusing,..bekas abuk rokok yg berat lg berkaca..huiihh jatuh btol2 atas kple aku ! 
perghhhhh ! sakit bkn main...bagaikan nak pengsan..kalo korang nak tahu,time aku kene tu petang la jugak...lepas tu aku tido tak sedarkan diri,smpai la ke malam..nak bgun pun tak larat...

Allamdulillah,hari ni semakin pulih walaupun td aku ade muntah2 jugak,kepala pusing2...perut aku ni macam tak boleh nak olah makanan yg aku makan,..ape yg aku makan semua akan keluar balik..so,buat mse terdekat ni aku hanya boleh makan bubur nasik je sbgai makan utama...
oklahhh...aku da mgntok ni..gudnite all's !!!

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com