WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Saturday 1 December 2012

dairy impian 30.11.12

Assalamualaikum...


cepat je kan masa berlalu,..da di penghujung bulan november..aku harap dec akan munculkan satu magic..hahhaa..apelah,mcm budak2..tp aku ni selalu samakan dunia realiti dgn fantasi..entahlah..tp itu yg selalu rasa...

alangkah seronoknya bila kite dpt ape yg kita mahukan..

seronok? mestilah seronok sbb ape yg kita nak semua dpt..tp ada sebab2nya kite mahu xbole tcapai..bukan je sbb xusaha lebih,kekadang sbb Allah nak yg lebih baik dri itu..

kita ni manusia biasa,kadang-kadang orang yg kita cari2 rupanya dah lama kita kenal kan ?
tp aku tidak.. tidak...
aku xnampak,aku tak tahu..bukan itu yg aku kejar2kan bukan dunia yg aku mahukan..Ya Allah, berikanlah sedikit ruang untuk aku rase keselesaan yg hakiki...

cinta?..

dairy aku ni asik heboh pasal cinta aku yg dah lame jauh pergi dan dtinggalkan..biarlah ia pergi,bilalah ia ditinggalkan..aku tak menghalang cinta itu datang,aku jugak tidak menghalang cinta itu pergi andai itu bukan milik aku...aku cuma mahukan hak milik aku,bukan orang lain punya..

korang percaya tak aku cakap ni..yg sekarang kite tgah cple ngn jodoh orang lain...bagai nak rak cple,kononnye dia jodoh kita,kononnya dia akan jadi kekasih kita hingga ke syurga Firdaus,rupa2nya imam orang lain,rupa2nya ketua keluaarga orang lain,rupa2nya bapa kepada anak orang lain...
yeaaahh ! lain org lain cara pemikiran tu kan,pada aku..cinta aku hanya sekali,hanya stu,..biarlah org kata apa sekali pun..sebab itu aku,..sekurang2nya aku tak menipu diri sendiri...aku tahu isi hati aku...selepas ni,aku nekad..nekad ! aku tak akan menerima cinta...
aku tahu,..aku bukan sempurna...memg semua kehidupan didunia ni xsmpurna..tp kesemuanya cantik2..ohhh tuhan ku,aku cinta dia....aku takkan sakiti org yg aku sayangi...aku jugak tak semudahnya untuk jatuh cinta lg.. 
cukup la ni,
cukuplah aku di sakiti
cukuplah untuk di dunia ini

sampai aku menutup mata   -__"-





No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com