WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday 3 December 2012

IBU, benar kata kamu

IBU, benar kata kamu...
kita kena tgok sejauh mana dia perlukan kita..


IBU, benar kata kamu...

jangan berharap pada yg tdk sudi..


IBU, benar kata kamu...

kita sebagai perempuan jgn jadi terlalu murah,.jual mahal itu penting..maruah diri dan keluarga perlu dijaga..


IBU, benar kata kamu..

yg berharta tak pandang hati dan perasaan org lain..kita kan tak sesuai, bagai enggang dan pipit..



IBU, benar kata kamu

kalau benar dia sygkan kita, apa skali cabaran dia akan tempuhi bersama kita,tdk skli melangkah prgi..


IBU, benar kata kamu..

org yg betul2 m'ngangap aku buddynye,dia akan mpercayai aku,tdk sorok ape yg menimpa pda dirinya..





♥ ♥ ♥ IBU,walaupun dia da buang along dlm hidupnya,ttpi along masih simpan dia dlm hati ini, masih along ingat kata2nya..yg dia tak penah tahu,along screen capture chat ngn komen bersamanya msih along simpan,waktu rindu along bce semuanya ! ♥


IBU, along masih doakan kebahgia dia didunia dan di akhirat,walaupun along tahu along bukan alim sgt..


IBU, dia da buang along,tpi kenapa dia masih dtg dlm mimpi along?.owhh..lupa pulak,mimpikan mainan tidu,.mgkin sebab rindu teramat sgt..


IBU, semua gmbar2nya along masih simpan dlm laptop merah ksygan along,walaupun along tahu itu bukan semua gmbrnya..

IBU, along masih ingat janji2nya,tpi dia entah kemana pergi..ibu,kenapa pedih sgt rasa kecewa ini?..
IBU, along nak jdi kuat along tak nak nanges atas sbb cinta belum halal tpi air mata ini gugur jgak !

< :: Dia tak penah tahu waktu ketiadaannya,waktu dia sibuk dengan urusan dunia, Aku sibuk meminta Allah menjaganya,kerana aku mahukan yg terbaik untknya,walaupun die sdah buat aku patah hati,tp dulu dia pnah membuatkan aku syum lebar smpai ke tlinga.. 

♥ terima kasih cinta ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com