WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday 17 December 2012

dairy 17.12.12

Assalamualaikum...

sekarang aku da kurang update dairy,keadaan kesihatan yg tak mengizinkan...aku tak boleh nak lakon2 lg,.sbb semua sudah tpancar dekat wajah,wajah lesu aku cuba untuk bersemangat dan serikan kan yg pucat..aku calitlah ape2 bg nampak warna walaupun sudah kusam...

ni yg tbaru,.nampak pucat sebenarnya..to aku seri kan dgn edit...entahlah kadang2 malu nak bgambar sbb mmg tak ade rase daya dan seri...






 ubat2 ak larat dah nak telan,tp kadang2 aku skip jgak,..ishhh ! tak suke !

ubat biase je tp mcm org sakit da tak boleh nak dselamatkan..hukhukk





yg kelakarnya..ade same office ngn aku dierg kate mcm rupe aku si Heliza Helmi yg Manis ni..aku tgokk xde pun,die lg comel kot..hahahaaa...pastu kali kedua adik aku tgok, " along,mcm along lah" hahahaa..lg stu lawak !
nak pecah dunia ni aku gelak..tp xde lah smpai mgilai2..huhu...




No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com