WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Monday 3 December 2012

dairy impian3 02.12.12

Assalamualaikum,.
kadang-kadang aku pelik dgn diri aku sendiri..
katalah apa saja..katalah,ape aku kira,..aku tetap aku
aku adalah aku,.aku ada cara aku sendiri,aku ada penyesaian aku sendiri,

kadanag-kadang,.
aku sendiri tak tahu perangai aku sendiri,
tadi, aku tertiba naik angin, oleh sbb ade kereta menyelit sebelah kiri kereta aku...
aku naik angin betul dkat pemandu2 yg tak beradap ni..
pakai himpit sesuka hati,dalah signal tak bagi,pandang pun taknak..
tak hilang der muka kau tu kalo pandang aku yg comey ni,kau pun prmpuan jgak
sombong tu tak boleh bawak ke mati lah.. errrgggghhh !
lg tenang adalah kan...hahhahaa...gile ! aku ape lg...bremmm3 laa...haha..patutlah mak aku kata aku mcm jantan..haha,.tahlah..aku seorg gadis lah ! adoi, please, hormat org...
aku bukan nak memperlekehkan kereta ape dierang guna..tapi cara dan adab yg kurang ajar,kurang senang tuh buat orang menyampah...kau pakai kereta BMW sekali pun,MES ke..ada aku kisah??
adab itu bole ke beli dgn wang ringgit macam kau beli kereta mahal kau tu??
apa-apalahkan....biar papa kedana asalkan adab,pegangan agama ada,insyaAllah anda dijalan yg lurus..insyaAllah...
ok,biarkan dierg tu...biar kena dkat btg hidung sendiri baru tahu...than, ade mamat dlm lori ni..time tu aku nak kuar simpang, n lori yg dierg naik tu lalu lurus depan aku,boleh plak dierg nak num phone..apelah,..aku buat2 tgok kete jek..pastu bile dierg da jalan ke dpn aku ketawa ngn adik aku azrul...apelah mamat tu,adek aku ckap...
aku wat dek je lah...dlm hati tak nak ade sape2 pun,termasuklah kawan baru..aku bukan nak menyombong,keadaan aku tak mengizinkan....aku bukan sihat sgt sekarang,aku lebih banyak masa aku habiskan dgn keluarga...aku nak pergi sambung belajar pun aku batalkan,sedangkan yuran pendaftaran aku da bayar..aku nak abiskan saat2 akhir ni dgn keluarga tercinta...biarlah semua tak tahu,biarlah aku yg ttanggung semuanya sendiri...maafkan along ibu,..bilik along pun along da siap kemas,tinggal sikit2 lg je,..along taknak ibu susah kemas2kan barang along bila along da pergi nanti..bila lah aku share kat sini,yg xde sape kenali aku lebih dekat..hanya kenal gtu2 je...
kepala along sakit lg ni,tp along cuba tahan,along akan tahan selagi mampu...
along sayang semua...slpas ibu,along sayang sgt dekat adik..adek azrul...aku percaya sgt,bila aku pergi nanti die yg paling murung,sbb wktu aku kata nak smbung blaja pun tiap hari die nanges dan pujuk rayu..ni kan pulak pergi selamanya...kisah hidup masing2 tak samakan,walaupun seakan2 sama...kau tak tahu ape aku pertahankan untuk kau,kau tak tahu ape dah jadi pada aku selepas ketiadaan kau..tiap hari aku murung,tiap hari aku sedey,tiap hari mata aku bengkak,tiap hari aku lari ke tandas bile tetibe air mata mengalir bila kat tmpat keje..kau tak pernah tahu....memg kau taknak amek tahu pun kan,..kau balik sini..tapi bukan balik untuk aku,tp untk yg lain...kejar lah cinta dia,..aku menyokong kau dri belakang,..bila aku tahu kau bahagia dgn nya aku trut bahagia,sbb ade yg bole mbahagiakan kau..kerna aku tak mampu,..kau buang aku,kau tinggalkan aku,.
kau pergi  pada dia, kau kejar cinta dia walaupun kau sendiri tak pasti
aku hanya pendamkan dlm hati,hanya mampu membisu,..sesungguhnya, hati aku menangis,..
jauh sekali dalam hati ini untuk kembali pada kau...sangat jauh,kerna cukuplah yg sejarh menjadi sejarah,bukan untuk dicipta tok kali kedua...
yg pasti,tak akn sama mcm sblm ni,,..
:'(











No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com