WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday 30 December 2012

dairy impian 29.12.12

Assalamualaikum,

andainya dia tahu hal sebenarkan ada baiknya..tapi sayang semunya sudah berakhir,andai dia tak mudah melatahkan mudah,jalan da terdampar cuma mahu atau tidak diteruskan...argghhh ! aku pelik,aku sedih...tak pernah diberi peluang bersuara.. !

perlu ke semua ni terjadi...sakit hati,sakit sangat...entahlah,.setiap kali baca note dia,setiap kali itulah mengalir air mata jernih,walaupun di tahan walaupun tak mahu tp ai tetap mgalir jugak...ada sesuatu yg aku rasai,ada sesuatu yg aku sebak,..janji yg dia tak penuhi? sedih ! dia berjanji tp satu pun tak boleh diguna pkai...sampai akhir nyawa,sampai akhir nafas akan ku nanti lafaz maaf dr dia....
pergi tanpa sebab,senyap tanpa khabar patut ke semua ni berlaku? sedangkan aku dsini setia membabi buta....sebab pada aku kaulah yg terbaik,dengan kau aku cukup rasa aku sbagai wanita yg dicintai,tp malang nasib ni,malang tak berbaukan,..walaupun aku tak sempurna sperti yang kau inginkan,.tp kau yg sedang rugi waktu ini,kerana kau telah hilang org yg benar2 mencintai diri mu,..

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com