WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Sunday 2 December 2012

setiap nafasku

Assalamualaikum ;

hanya dirimu yg aku cinta tak pernah buat aku cinta lg aku merasa kau terbaik untk diriku, walau pun aku tahu kau tak sempurna tak pnah buat aku jauh dri mu,..
apa adanya, aku kan tetap setia padamu
tuhan, jagakan dia
dia kekasihku
yg tetap milik ku
aku sungguh mencintai
sungguh myayangi setulus hatiku...


yg tetap milikku...

selamanya dihati, sekali bertapak sekali terukir di hati selamanya ia terukir,selamanya tak kan penah berubah..
pada aku,..hidup hanya sekali
cinta sampai mati
matlamat hanya satu
takkan ai berubah..
tak akan..
kerana aku telah pilih hatimu,yg tak pernah aku ragui lg.
kau segalanya untuk ku
janganlah jangan kau sakiti cinta ini smpai nanti raga ku tidak menyawa lagi kan menutup mata ini, untuk yg terakhir

setiap nafas ku
hembuskan nama mu ~
 dalam hidupku hanya padamu sayang
kaulah segalanya untuk ku...
 segalanya

tapi kau sakiti cinta ini jugak,walaupun aku masih menyawa lagi...walaupun nafas ku masih berhembus...setiap nafasku,hembuskan nama mu!



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com