WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Saturday 8 December 2012

dairy impian 07.12.12

Assalamualaikum ;

aku rase bru semalam elok dan sembuh...tp hari ni aku rase balik ape yg aku rase dr sebelum ni...aku memg tak tahan,tp aku tahan jugak..untuk semua..untuk aku siapkan segala yg masih berbaki..aku harap segalanya baik2.barulah senang hati ni..

jumaat,.penghulu hari...dri dlu dan sampai la sekarang aku suka jumaat..hari yg tenang..hari yg senang..aku senangkan semua urusan aku dlm hari ni,walaupun ade yg buat aku malas nak berurusan...

ok..cter lain pulak,..sebenarnya skrg aku tgah nak kembangkan karier aku..cehhhh...karier konon,,.hahhaa..what ever ! janji aku senang hati..okey,.skrg aku tgah stdy untuk menjadi seorg ejen insurans,..doakan aku berjaya..doakan tau,..terima kasih kawan.. 
tapi yg aku gusarkan skrg aku bukak buku je ngatok..sabau je lah...byak bende aku nak kne hafal,perkataan yg aku tak biase bace,dengar, dan gunakan..ergggghh,da la otak da beku dgn ais..
semoga ia semua tjadi,semoga apa yg dihajati tercapai...
hahahahaa...dlm keple aku ni mcm2 aku nak ni..mcm2..tak cukup jri kalo nak kira..jri kaki ape dah guna,pinjam jri korang jap boleh..hihi...
lantaklah ape pun...tak kire2 aku nak jugak..nak jugak ! ape aku nak mesti aku dptkan ! muktamad !
kuikuii...alamak ai..terover pulaks..huhuu..biarlah,sibuk je.. buweeekkk :P
perghhh..tgah berdairy ni dgar lak lagu aku msih disini..memg syok ! aku suke..beratusan kali aku dgr pun aku suke..tp aku pelik ! lirik dia tetap aku tak ingt..hahahahaaa...

"aku masih disini aku menunggu mu"
kalo setakat menunggu tanpa usaha tak bole jugakkan..tp yg tak sudi jgn di dambakan...buat tak reti je,nanti hati sendri jugak yg merana !

dah lah...malas nak cter..aku kalo bcakap tak ingat dunia...ingat atas awan agaknya...mcm pelangi tu aku yg punya.. :P suke hati lah...dah2..gud nite mucuk alls... aku sorang je wangi.. buwekkk :P !

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com