WelCoME !

hi... love ! aku masih disini

Wednesday 12 December 2012

dairy 11.12.12

Asalamualaikum...

Alhamdulillah,aku smkin sihat..semakin kuat !
hahahaaa...opsss,..ade benda aku nak share dgn korang semua..

SEBELUM TIDUR

pertama : berlajar memaafi org lain

kedua : jgn lupa mengucap...kemungkinan besar itu riwayat kita yg terakhir sbb tidur tu mati sementara,dan mati itu tidur selama-lamanya...

amalkan,insyaAllah..disamping tu korang bacalah surah2..doa tido jgn lupa !

lepastu jgn pikir benda2 yg negatif, kerja2 yg tak siap sbb nty ia akan menganggu korang tidur...
aku ckap berdasarkan pengalaman sendiri..terpulang pada sape2 tak nak ikot,kalo nak ikot tu aku sgt2 berbesar hati...terima kasih yea !
semoga Allah memberi korang semua kebahagian !


love u alls !



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved impian3@blogspot.com